2-5 yaş arası yoga olur mu?

Geçen Salı Yeşil Koza Çocukevi'nde 2-5 yaş arası çocuklara yoga öğretme fırsatım oldu. Yoksa yogayı paylaşma mı desem? İnanılmaz keyifliydi. Çocuklar çok ilgili ve bir o kadar da tatlıydı. Yarım saatlik süre bana 1 saat gibi geldi, o ayrı!

Bazı komik ve sevimli anlar:

-bir erkek çocuğun kendisiyle gurur duyarak, "ben ayaklarımı sımsıkı yapıştırdım, bak!" demesi
-çocukların ben birşey demeden aşağı bakan köpek duruşuna geçmeleri
-yüzüstü yatarken çocuklarla gözgöze gelip gülmemiz
-"hadi timsah olalım!" talebi (timsah duruşunu henüz göstermemiştim bile)
-Balasana'yı kaplumbağa olarak anlattım, bazı çocukların üşengeçlikten kaplumbağa'dan çıkmayışı...
-dersin sonunda elele tutuşup mini-meditasyon yapmamız
-dersi birbirimize doğru selam verip "NAMASTE" diyerek kapatmamız...

bu çocuklar yogayı doğuştan mı biliyorlar ne? :)

Comments

Popular posts from this blog

Teaching in a different language; no more Soy Lattes after class?

Risky Injuries/Riskli İncinmeler

Having a celebrity in my class